Парфюм Каролина Херера

От | 20.10.2014

Парфюм Каролина Херера се превърна в истински хит. Парфюмите от тази марка са подходящи и за жени, и за мъже.

Но как е успяла да се наложи марката и какъв е произходът на името?

Каролина Херера

Каролина Херера всъщност е име на венецуело-американски дизайнер. Тя е родена  на 8-ми януари 1939 г. и е известна най-вече с предпочитанията си към “изключителният личен стил”.

Тази, която я въвежда в света на модата е нейната баба и я представя пред “хайлайфа”, докато Каролина е едва на 18 години – целта е да представя нейни продукти.

Истинската кариера на талантливото момиче, което я изстрелва на върха в модната й кариера, обаче стартира едва през 1981 г., когато тя представя за първи път своята марка “Carolina Herrera”, в Ню Йорк, САЩ. От тогава насам са изминали над 30 години – време, за което тези парфюми успяват да се наложат по цял свят и да се утвърдят като висококачествени.

И това не е просто преувеличение! Ако беше, големи звезди като актрисата Рене Зелуегър, Джаки Онасис, комикът Тина Фей  и още редица световно известни личности нямаше да се интересуват от този парфюм. Но те не само, че го предпочитат, а и някои от тях дори носят дрехи, свързани с Каролина Херера по различни светски събития.

И за да не бъдем голословни, бихме искали да отбележим, че към днешна дата, империята на тази дама разполага с над 280 първокласни магазина, разположени в над 104 страни по света. Модната колекция на Херера обхваща булчинска колекция, парфюмерия, аксесоари и др. Като ежемесечно се генерират милиарди долари приходи.

Интересен факт е, че докато живеела в Каракас, Венецуела, Каролина се интересувала повече от коне, отколкото от мода. По това време баща й е губернатор и младата госпожица има шанса да бъде заобиколена от изискани дами, винаги облечени с изящни дрехи, бижута и грим. Това допринася бъдещия дизайнер да се насочи именно към модата, където по-късно успява да се наложи и да се “изкачи до върха”.

Но както и в други начинания, изграждането на моден бизнес се оказва изключително трудно!

Самата Херера потвърждава този факт, обосновавайки се, че един дизайнер дори да е изключително добър и талантлив, ако идеите му не излязат навън, не бъдат показани пред света, то тогава този дизайнер не е в бизнеса!

Според Каролина, най-трудната част на този бизнес е да имаш правилните “екипи”, защото без такива, самостоятелно е невъзможно да успееш! Според нея, без нейните екипи, които има зад гърба си, тя никога е нямало да успее, просто защото модата изисква работа с много хора.

В Ivis, имате възможност да се докоснете до парфюм Каролина Херера и в категория дамски парфюми, и в категория мъжки парфюми.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *