След дългото чакане – Versace Eros EDT тоалетна вода за мъже

От | 21.04.2013

След доста дълга пауза, Versace лансира своя нов аромат за мъже – Eros, който е вдъхновен и много дълбоко свързан с древногръцката митология. Целта на изданието е да бъдат разкрити и освободени необузданата страст и желанието. Неслучайно Versace Eros EDT тоалетна вода за мъже е наименован на древногръцкия бог на любовта, Ерос. Връзката с Елада е изключително силна. Още със стартирането на империята на Джани Версаче, дизайнерът избира за свое лого Горгона Медуза, чиято глава украсява всеки един негов продукт, включително и флакона на новият Eros.

Желанието и идеята на Донатела Версаче е да покаже една концепция за героичното в мъжете, което е показано със стила и дизайна, с качеството и с популярността на марката. Всичко това е постигнато и показва същината на ДНК-то на модната къща. Тук има всичко – елементите от древногръцката митология и тюркоазения цвят на флакона, представящ Средиземно море. Ето, това със сигурност е Versace!

Ароматът

Versace Eros EDT тоалетна вода за мъже е създаден от Аурелиан Гишар и притежава свеж горски и леко ориенталски привкус. Ароматът му има уникална аура, чувственост и е мъжествено спокоен. Това е ключът, който го превръща в химн на любовта. Той е триумфален, пищен и прелъстителен. Всичко това се получава от маслото от мента, кората от италиански лимон и зелената ябълка. Ориенталските му нотки произхождат от бобовата тонка, кехлибара, здравеца и ванилията. Базисните му нотки са пикантни и горски. Усеща се аромата на кедър, ветивер и дъбов мъх, които придават интензивност и сила на уханието.

Флаконът

Доминиращият цвят на Eros е тюркоазеният, което е ясна препратка към Средиземно море и гръцко-римската култура, които са преразгледани през съвременният поглед на дизайнерите. Горгона Медуза е в центъра на флакона, а златните гравюри по капачката я правят елегантна като скъпоценен камък. Лицето на Versace Eros EDT тоалетна вода за мъже за мъже e Брайън Шимански. Донатела Версаче прокарва идеята за мъжът-гладиатор, който знае как да се пребори за това, което иска, в рекламата на новия Ерос. Тя заявява „Това е аромат за мъжът, който е господар на себе си. За героите, които защитават своите идеи и цели.“

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *